loading...
Paymentbal
Hanafi بازدید : 49 یکشنبه 21 اسفند 1401 نظرات (0)
لباس پوشیدن برای تحت تاثیر قرار دادن می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و به شما کمک کند بهترین ظاهر خود را داشته باشید. بدن شما زیباست، پس از نشان دادن آن نترسید! شما می توانید با انتخاب لباس هایی که اندام شما را لاغرتر نشان می دهد و بهترین ویژگی های شما را برجسته می کند، در هر سایزی خوب لباس بپوشید. علاوه بر این، ممکن است برای بهبود ظاهر خود با رنگ و طرح ها بازی کنید. سپس، لباس خود را اکسسوری مناسب تکمیل کنید.
۱. برجسته کردن بهترین ویژگی های خود
 
۱. لباس هایی را انتخاب کنید که چشم را به بهترین ویژگی های شما جلب کند. به آینه نگاه کنید و تصمیم بگیرید که کدام قسمت های بدن خود را می خواهید زیباتر کنید. سپس، مواردی را انتخاب کنید که دارایی های شما را به نمایش بگذارد. این کار توجه مردم را به آنچه شما را زیبا می‌کند جلب می‌کند.
به عنوان مثال، ممکن است پاهای خود را دوست داشته باشید. برای نشان دادن آنها، ممکن است لباس یا شلوار بلند و جذب بپوشید.
به طور مشابه ممکن است انحناهای خود را دوست داشته باشید . می توانید تیشرت زنانه بیگ سایز، کت و شلوار یا لباس هایی بپوشید که به کمر شما نزدیک می شوند. از طرف دیگر، ممکن است از یک کمربند برای سفت کردن لباس های خود در ناحیه کمر استفاده کنید.
 
۲. لباس های مناسب بپوشید تا اندام خود را برجسته کنید. شاید فکر کنید لباس های گشاد وزن اضافی شما را پنهان می کنند. اما لباس های گشاد اغلب بیشتر از آنچه که هستید نشان می دهند و همچنین باعث می شوند که اعتماد به نفس کمتری داشته باشید. در عوض، لباس‌هایی را انتخاب کنید که اندازه‌ی مناسبی دارند و به خوبی به شما می آیند.
برای شلوار ، یک شلوار راسته، دمپا یا حتی شلوار جین زنانه بیگ سایز که داری پارچه خوب و همچنین دوخت و برش های مناسب می باشند را انتخاب کنید. از پوشیدن شلوار های خیلی گشاد خودداری کنید
۳.برای ایجاد ظاهری ساعت شنی، کوچکترین قسمت کمر خود را ببندید. 
برای پیدا کردن کوچکترین قسمت کمر از یک متر استفاده کنید. سپس با استفاده از یک کمربند، لباس های خود را روی این قسمت از کمر خود محکم کنید. این کار چشم را به کوچکترین قسمت بدن شما می کشاند و انحنای شما را افزایش می دهد.ای ایجاد ظاهری ساعت شنی، کوچکترین قسمت کمر خود را ببندید. برای پیدا کردن کوچکترین قسمت کمر از یک متر استفاده کنید. سپس با استفاده از یک کمربند، لباس های خود را روی این قسمت از کمر خود محکم کنید. این کار چشم را به کوچکترین قسمت بدن شما می کشاند و انحنای شما را افزایش می دهد.
به عنوان مثال، ممکن است یک کمربند پهن را روی یک پیراهن دکمه دار قرار دهید تا ظاهری زیبا ایجاد کنید. از طرف دیگر، می توانید از یک کمربند 1 اینچی (2.5 سانتی متری) برای ایجاد کمر بر روی یک لباس گشاد استفاده کنید.
 
۴. یک ژاکت، ژاکت کش باف پشمی یا جلیقه را روی لباس خود بپوشانید تا استایل خود را ارتقا دهید. لایه بندی لباس‌ها می‌تواند شما را شیک‌تر و خوش‌رنگ‌تر نشان دهد، به شرطی که لباس‌هایتان متناسب باشند. لایه هایی را انتخاب کنید که متناسب با فصل و مناسبت باشد. در اینجا چند ایده وجود دارد:
در فصل بهار، ژاکت‌های کشباف سبک، یا کت‌های نازک بپوشید. در تابستان جلیقه ها یا ژاکت های آستین دار مناسب است . در پاییز ، ژاکت‌های کشباف ، ژاکت‌های سبک را انتخاب کنید. در زمستان، یک پالتو شیک، یک ژاکت یا یک کت بلند انتخاب کنید.
در محل کار، از کت و شلوار و ژاکت کش باف پشمی برای ارتقای استایل خود استفاده کنید.
در آخر هفته، یک ژاکت سبک، یک جلیقه یا یک ژاکت کش باف پشمی بپوشید.
برای ظاهری خاص، یک کت جین یا چرمی انتخاب کنید.
۲. بازی با رنگ ها و طرح ها
۱. از رنگ های روشن برای جلب توجه استفاده کنید. رنگ های روشن توجه را به خود جذب می کنند، بنابراین می توانید از آنها برای نشان دادن بهترین ویژگی های خود استفاده کنید. علاوه بر این رنگ های روشن می تواند شما را با اعتماد به نفس نشان دهند . زمانی که می خواهید سر و صدا ایجاد کنید از رنگ های روشن استفاده کنید. از طرف دیگر، روی قسمت هایی از بدن خود که می خواهید افراد اول متوجه شوند، تکه های روشن بپوشید.
به عنوان مثال، اگر بالاتنه خود را دوس دارید، بهتر است یک تاپ روشن با شلوار تیره بپوشید.
به طور مشابه، ممکن است یک کمربند روشن ببندید تا توجه را به کمر باریک جلب کنید.
اگر پاهای خود را دوست دارید، بهتر است شلوار یا جوراب شلواری با رنگ روشن بپوشید.
 
۲. از رنگ های تیره استفاده کنید تا قسمت هایی را که می خواهید لاغرتر به نظر برسانید. حتما شنیده اید که رنگ های تیره شما را کوچکتر نشان می دهند و این درست است. از رنگ های تیره مانند مشکی و سرمه ای و ... برای ایجاد ظاهری باریک تر استفاده کنید. می توانید کل استایل خودتان را رنگ های تیره انتخاب کنید یا از رنگ تیره در قسمت هایی که می خواهید لاغرتر به نظر برسد در استایل خود استفاده کنید.
به عنوان مثال، ممکن است یک کت و شلوار یا لباس تیره بپوشید تا نمایه باریک تری در محل کار ایجاد کنید.
از طرف دیگر، اگر می خواهید پایین تنه خود را به لاغرتر نشان دهید، شلوار تیره بپوشید یا اگر می خواهید بالاتنه خود را لاغرتر نشان دهید، تاپ تیره بپوشید.
 
۳. یک طرح کوچک برای لاغر نشان دادن بدن خود انتخاب کنید. طرح ها روشی سرگرم کننده برای بیان استایل شما هستند. به طور کلی، طرح های کوچکتر از طرح های بزرگتر جذاب تر به نظر می رسند. به دنبال طرح هایی باشید که دارای یک الگوی تکرار شونده کوچک هستند تا بهترین ظاهر خود را ایجاد کنید.
به عنوان مثال، خال‌های کوچک معمولاً بهتر از خال های بزرگ به نظر می‌رسند.
 
۴. از راه راه های باریک افقی استفاده کنید تا بلندتر به نظر برسید. در حالی که ممکن است ترس داشته باشید که راه راه های افقی شما را چاق تر نشان دهند، اما در واقع می توانند شما را بلندتر و لاغرتر نشان دهند. تاپ یا لباس هایی را انتخاب کنید که دارای نوارهای افقی نازک هستند تا به بهترین شکل ظاهر شوید.
یک پیراهن یا تیشرت با راه راه های افقی می تواند بالاتنه شما را باریک کند. به همین ترتیب، یک لباس، به خصوص یک لباس بلند، شما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهد.
 
۵.مدل هایی که دوست دارید را امتحان کنید. اضافه وزن به این معنی نیست که نمی توانید در جدیدترین ترندها شگفت انگیز به نظر برسید. زمانی که مدلی را دوست دارید آن را در کمد لباس خود بگنجانید. لباس های مد روز را امتحان کنید.  فقط لباس هایی را بخرید که به شما بهترین ظاهر و احساس را بدهد.
به عنوان مثال، اگر فکر می کنید آن ها زیبا هستند، از پوشیدن یک لگ یا کراپ نترسید. به دنبال یک لگ زنانه بیگ سایز و یا کراپ در اندازه خود باشید. سپس لگ را با یک تیشرت یا شومیز بلند ست کنید و همچنین کراپ را می توانید باشلوار فاق بلند و یا کمر دار ست کنید.
 
۳. اکسسوری
۱. زیورآلات برای خوش پوشی نیازی به استفاده از جواهرات ندارید، اما می تواند راهی عالی برای اکسسوری کردن لباس شما باشد. زیورآلات بزرگتر روی بدنی با انحنای بیشتر خودنمایی خواهند کرد. به دنبال گردنبندها و دستبندهای بزرگتر باشید که حس استایل شما را بیان می کند.
به عنوان مثال، ممکن است یک زنجیر ضخیم، مهره های درشت، یا یک گردنبند رو لباسی بپوشید. به همین ترتیب، می توانید دستبندها و یا النگو های ضخیم را انتخاب کنید.
۲. کمر خود را با کمربند برجسته کنید. هر دو کمربند ضخیم و نازک می توانند در یک شکل منحنی عالی به نظر برسند. کمربندهای خود را در کوچکترین قسمت کمر خود ببندید تا اندام خود را نشان دهید. کمربندهایی را انتخاب کنید که با سبکی که می خواهید مطابقت داشته باشد.
به عنوان مثال، ممکن است برای داشتن ظاهری حرفه ای از یک کمربند چرمی ساده استفاده کنید. برای افزودن جذابیت بیشتر به لباس خود، ممکن است یک طرح از پوست مار یا یک کمربند براق انتخاب کنید.
۳. یک کیف دستی بزرگتر برای حفظ تعادل بدن خود انتخاب کنید. یک کیف دستی کوچکتر ممکن است شما را پرتر از آنچه که هستید نشان دهد. از طرف دیگر، یک کیف بزرگتر برای یک اندام پرتر جذاب تر است. زمانی که در حال خرید کیف هستید، خود را در آینه ببینید تا ببینید با در دست گرفتن کیف چه شکلی دارید. مطمئن شوید که متناسب با بدن شما به نظر می رسد.
به عنوان مثال، ممکن است یک کیف بزرگ یا یک کیف دستی انتخاب کنید.
یک شال یا روسری بلند بپوشید تا بدنتان بلندتر دیده شود. شال یک اکسسوری عالی است که می تواند برای هر سبکی مناسب باشد. شال های بلندی را انتخاب کنید که روی بدن شما آویزان است، زیرا چشم‌ها را به سمت پایین می‌کشند. این باعث می شود شما بلند و لاغر به نظر برسید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 912
  • بازدید کلی : 2,272